Thursday, May 5, 2011

Koleksi Terkini @Dungun : A Map Of Terengganu

Agak lama aku mengambil masa untuk membeli buku ini. Kekangan masa dan pelbagai alasan yang mungkin orang kata aku sengaja beri atau tidak. Peluang yang ada aku menjengah ke satu MPH. Alang-alang sudah sampai, aku mencari beberapa buku novel kegemaran aku dan ada beberapa genre buku atau novel yang aku ingin beli. Kini aku mencari-cari novel karya novelis Terengganu iaitu Ali Jusoh. Aku mahu buat koleksi. Buku terbaru Tuan AG@Awang Goneng yang terdahulu iaitu GUiT (Growing Up In Trengganu) telah dibeli dan kini aku mencari AMOT (A Map Of Trengganu). Peluang yang ada aku terus membelek buku ini.


Terdapat tandatangan khas milik penulis buku ini, iaitu nama sebenarnya Wan Hulaimi. Agak terkejut kerana dalam banyak-banyak buku di atas rak terdapat satu buku yang bertandatangan Tuan AG @ Awang Goneng. Apalagi, dalam antara rasa gembira, dan terkejut lalu aku ambil, dan aku bayar dan hati rasa berbunga-bunga.


Maka bertambah lagi koleksi buku dan novel @Dungun. Sukanye ati ambe...

2 comments:

mali said...

salam..best dok buku ning..? rase macang nok beli..buku Awang Goneng, GUIT tu beli doh..menarik...buku ning cerite psl nape pulok? bulih royak sikit dok...

AWANG said...

Best gok buku ni. Boleh beli aaa sutir wak koleksi. Kisoh Teranung gok buku ni.